مشغله

 

مشغله

چند روزی بود که مشغله کاری ، خونه و . . . همه و همه داشتند دیگه صبرم را سر می بردند . هر روز تو این مسائل و مشکلات دست وپا می زنم تا غرق نشم . بجای اینکه کمتر بشن بیشتر میشن و پیچیده تر . حتی چند وقتیه کوهم نمیرم .بقول بچه ها شورش به بی نمکی رسیده! دوست دارم یک جایی پیدا کنم و برم چند روزی بشینم و برای خودم یک برنامه درست و حسابی بریزم و اجراش کنم . میخواستم فارغ از غصه نون و آب و .... باشم . باک ماشین رو پر کردم و بین راه خونه تا محل کار مسیر رو کج کردم به سمت شمال، جایی که همیشه ازش خوشم می آمده . زنگ زدم محل کار و با هزار و یک دلیل گفتم که من یک هفته ای نیستم و رفتم برای خودم.

روز اول سخت بود ولی از روز دوم تلفنها کم و کمتر شد. روز دوم بعد از آرامش نسبی رفتم یک سر قائم شهر ، خیلی خوبه آدم یک دوست تو یک شهر غریب داشته باشه . منو که دید از حالو روزم متوجه شد که بهم ریخته ام و برام اینو خوند:

روزها فکر من این است و همه شب سخنم         که چرا غافل از احوال دل خویشتنم

گفتم جانا سخن از درد دل ما میگویی . گپی زدیم و براش درد دل کردم . نمیدونم تا حالا شما از این همه مشغله و درد سر کار وزندگی به تنگ اومدید؟ راستی جای من بودید چه کار میکردید؟
نظرات 3 + ارسال نظر
درخشان سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:50 ق.ظ

پروردگارا به من آرامش ده تا بپذیرم آنچه را که نمی توانم تغییر دهم، دلیری ده تا تغییر دهم آنچه را که می توانم تغییر دهم، بینش ده تا تفاوت این دو را بدانم، مرا فهم ده تا متوقع نباشم دنیا و مردم آن مطابق میل من رفتار کنند. (جبران خلیل جبران)
زندگیه دیگه همیشه که بر وفق مراد نیست، اگه می تونید باید وضعیت نا به سامان رو سر و سامون بدید (که این بهترین حالته)، اگه نمی تونید باید این حقیقت رو بپذیرید که از دست شما کاری برنمیاد بنابراین مجبورید با وضعیت موجود کنار بیاید (که این بدترین حالته). در ضمن خیلی سخت نگیرید این بلاهایی که به سر شما اومده و ازش به تنگ اومدید فراوونه و برای همه اتفاق می افته پس فقط شما نیستید که احساس می کنید دلتون از این دنیا و مردمش پره، خوشحال باشید که همه تو این زمینه درکتون می کنن!!! من اگه جای شما بودم که بارها و بارها بودم با یک دوست درد دل می کردم تا کمی سبک بشم یا کاری رو که دوست دارم و بهم آرامش میده انجام می دادم (نقاشی)، شما هم می تونید با یک دوست خوب به کوه برید، باهاش درد دل کنید و خوش بگذرونید، البته اگه کمی هم از ته دل تو کوه داد بزنید فکر کنم ثمربخش باشه! موفق باشید.

علی یاری زاده پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:07 ب.ظ http://aliyarizadeh.blogfa.com

سلام ببخشید که دیر از وب سایت تون دیدن کردم . ساده درستش کردی ولی قشنگه دستت درد نکنه

هانیه جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:17 ب.ظ http://www.gorbage.blogfa.com

salam man omadam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد