گیاه وحشی کوهم

گیاه وحشی کوهم، نه لاله‌ی گلدان

مرا به بزم خوشی‌های خودسرانه مبر

به سردی خشن سنگ خو گرفته دلم

مرا به خانه مبر!

زادگاه من کوه است.

 

ز زیر سنگی یک روز سر زدم بیرون،

به زیر سنگی یک روز می‌شوم مدفون.

سرشت سنگی من آشیان اندوه است.

جدا ز یار و دیارم دلم نمی‌خندد،

ز من طراوت و شادی و رنگ و بوی مخواه!

به غیر حسرت پرخشم و آرزوی مخواه!

گیاه وحشی کوهم در انتظار بهار

مرا نوازش و گرمی به گریه‌ می‌آرد،

مرا به گریه میار!...

 

 

                                   ژاله اصفهانی؛ در نبود و یاد-بودش

عکسهایی از هفت کوه زیبای دنیا

دوستان متاسفانه نشد بخاطر اینکه بیشتر سایتهای آپلود فیلتر شدن و نتونستم عکسهای زیبا از هفت کوه زیبای دنیا بزارم تو این پست برای پست بعدی حتما قرارشون میدم. یادم رفت این روزهای بهار امسال عجیب هوا تغییر کرده و انگار زمین وآسمون حالشون یه جوره دیگست؟شما چی حالتون چطوره؟

برگشت دوباره

سلام  

دوستان و همنوردان عزیز ! بعد از مدتها دوری از کوه و کمر تصمیم گرفتم دوباره شروع کنم و  همینطور دوباره بنویسم . منتظر شما خواهم بود. 

موفق باشید.